Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с термостат или...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    2-ра степен е много шумна ,не можеш да я объркаш !
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
      Така и не мога да разбера. Перката се върти лятото, но незнам 1 или 2 степен е...?!
      на колко се пуска това въртене на перката ? а и щом стои на 100 градуса определено ще липсва 1 степен...
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        на колко се пуска това въртене на перката ? а и щом стои на 100 градуса определено ще липсва 1 степен...
        2-а степен определено работи, чува се дори отвътре, като се включи...и май само тя...как да оправя 1-а степен?! Релето на FAN1?!
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
          2-а степен определено работи, чува се дори отвътре, като се включи...и май само тя...как да оправя 1-а степен?! Релето на FAN1?!
          Бушон, реле като начало
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
            2-а степен определено работи, чува се дори отвътре, като се включи...и май само тя...как да оправя 1-а степен?! Релето на FAN1?!
            Най-лесно ще е ако направиш тест с ФЕскасн.
            Ако ти нямаш или няма кой да ти помогне може да пробваш нещо простичко.
            Включваш климатика и чакаш да включи вентилатора трябва да е 1-степен, може и да премериш на клемите ако е около 6-волта напрежението значи е 1-ва степен.
            Ако тръгне с всичка сила 12-волта, първо погледни релетата, почисти ги, после виж и резостата/ите.
            Най-вероятно е резостата/ите. Като го свалиш ако е разпукан, можеби е той......
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Най-лесно ще е ако направиш тест с ФЕскасн.
              Ако ти нямаш или няма кой да ти помогне може да пробваш нещо простичко.
              Включваш климатика и чакаш да включи вентилатора трябва да е 1-степен, може и да премериш на клемите ако е около 6-волта напрежението значи е 1-ва степен.
              Ако тръгне с всичка сила 12-волта, първо погледни релетата, почисти ги, после виж и резостата/ите.
              Най-вероятно е резостата/ите. Като го свалиш ако е разпукан, можеби е той......
              ЩЕ го направя, благодаря, колега. Ако напръскам обилно релетата в кутията до мотора с контактен спрей, ще се отрази ли добре?! Лятото бърникнах именно в тази кутия, за да поразмърдам релетата на вентилатора. Освен , че нищо по вентилатора не се промени, колата и не запали. В последствие разбрах, че не помпаше гориво от резервоара към двигателя...там имало едно реле, което контролирало тази операция...така или иначе го нагласих някакси и повече не съм го пипал. Ако ги изкарам и ти напръскам отдолу със спрей, става ли?! Може и платката да се ебава, но със спрея...пак да се повторя, какво мислите?!
              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

              ВАЗ 21079 1990 г.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                ЩЕ го направя, благодаря, колега. Ако напръскам обилно релетата в кутията до мотора с контактен спрей, ще се отрази ли добре?! Лятото бърникнах именно в тази кутия, за да поразмърдам релетата на вентилатора. Освен , че нищо по вентилатора не се промени, колата и не запали. В последствие разбрах, че не помпаше гориво от резервоара към двигателя...там имало едно реле, което контролирало тази операция...така или иначе го нагласих някакси и повече не съм го пипал. Ако ги изкарам и ти напръскам отдолу със спрей, става ли?! Може и платката да се ебава, но със спрея...пак да се повторя, какво мислите?!
                хубав спрей, не WD40. И бушоните си виж все пак и клемите на разисторите
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                  ЩЕ го направя, благодаря, колега. Ако напръскам обилно релетата в кутията до мотора с контактен спрей, ще се отрази ли добре?! Лятото бърникнах именно в тази кутия, за да поразмърдам релетата на вентилатора. Освен , че нищо по вентилатора не се промени, колата и не запали. В последствие разбрах, че не помпаше гориво от резервоара към двигателя...там имало едно реле, което контролирало тази операция...така или иначе го нагласих някакси и повече не съм го пипал. Ако ги изкарам и ти напръскам отдолу със спрей, става ли?! Може и платката да се ебава, но със спрея...пак да се повторя, какво мислите?!
                  Зачисти им първо крачетата на релетата с ножче или ситна шкурка, тогава напръскай.

                  Гледам че си от София та след това се разберете нещо с NightRider той винаги е готов да помогне, та щи пусне някой тест да не се мъчиш на сляпо....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Зачисти им първо крачетата на релетата с ножче или ситна шкурка, тогава напръскай.

                    Гледам че си от София та след това се разберете нещо с NightRider той винаги е готов да помогне, та щи пусне някой тест да не се мъчиш на сляпо....
                    Хей, крачетата на релетата не се чистят с ножче или шкурка защото са с покритие и нарушавайки го, по лесно след това корозират. Само почистващи шпреета или нови релета
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Хей, крачетата на релетата не се чистят с ножче или шкурка защото са с покритие и нарушавайки го, по лесно след това корозират. Само почистващи шпреета или нови релета
                      АЗ се плаша само да нямам проблем със самата платка, на която се закачат релетата. То ако е само релета, аз ще си купя, надали са толкова скъпи...
                      Иначе там освен релето за тази помпа, която праща бензин към двигателя...релетата за вентилатора две отделни за двете степени ли са или едно и за двете степени?! Смисъл...ако е едно и за двете степени, значи трябва, предполагам логично да се насоча към резостата?! Защото втора степен със сигурност работи...
                      Last edited by milev86; d.m.y г., 11:47.
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                        ЩЕ го направя, благодаря, колега. Ако напръскам обилно релетата в кутията до мотора с контактен спрей, ще се отрази ли добре?! Лятото бърникнах именно в тази кутия, за да поразмърдам релетата на вентилатора. Освен , че нищо по вентилатора не се промени, колата и не запали. В последствие разбрах, че не помпаше гориво от резервоара към двигателя...там имало едно реле, което контролирало тази операция...така или иначе го нагласих някакси и повече не съм го пипал. Ако ги изкарам и ти напръскам отдолу със спрей, става ли?! Може и платката да се ебава, но със спрея...пак да се повторя, какво мислите?!
                        Затова се казва контактен спрей. Само, че хубавите са скъпи - Loctite 7104 струва 20лв. но пък е страхотен. А има и други
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Ей тук колегата Търтей е събрал доста инфо специално за темперетура при отваряне на термостат за 156цата.
                          http://turtey.clubalfaromeo.com/docs/termos.pdf
                          155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                          Powered by ...
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Нещо на Търтея страницата е блокирана.
                            Ето тук съм го качвал.

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...5&postcount=19


                            Линка го качвам заради файла, Zarini да ни ми са обиди ся.....
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment

                            Working...
                            X